Gljivari moji, malo sam vas zapostavio …

Ispričat ću se poklonom, dragi moji ljubitelji prirode i posebice gljiva (i njihovih staništa!!!).
Obzirom da ne znam gljivara koji je u bližoj okolici Karlovca našao stanište Hygrophorusa marzuolusa, mislim da je više nego poklon pozvati vas kao prijatelje i/ili članove GD Karlovac na svoje stanište ožujki na 7 minuta od centra Karlovca. Javite mi se e-mailom. Gljiva je zaštićena, no treba ju posjetiti i dati joj važnost …

Upozoravam Vas, neće biti lako vidjeti Ožujku (H. marzuolus), no u tom i je gušt gljivarstva…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One Response to Gljivari moji, malo sam vas zapostavio …

  1. eto … ja kao dIplomirani agronom po ceo dan sedim pred kompjutorom, a moj bratic kako izvrsni informaticar proucava gljive, polaze i uci ono sto sam ja nekad…. mozda i ja zaplovim u proucavanje u vezi informatike … zelim ti da i dalje budes tako super u svemu kao sto si i dosad…. i jos puno, puno novih gljiva

Komentar

