Hrvatska znanstvena zbirka gljiva – bogatija za Onygena corvina

Onygena corvina - prvi službeni nalaz u HR

Iako je Onygena (iz prethodnog posta) nekoliko dana putovala, (potvrdili su mi danas Ivana i Neven iz HMD) dovoljno je bila sačuvana da uđe u Hrvatsku znanstvenu zbirku – CNF (Croatian National Fungarium) ), registriranu u Index Herbariorum od 2001. godine.
No, nisam ja zaslužan za nalaz sam, ja sam samo bio “produžena ruka” Jean Pierra koji me uveo u svijet malih Asco gljiva, a pomoć Morchelle sa Morchella site-a na forumu GD Našice  i Cordy-ja sa njegovim znanjem i fotografijom, bila je presudna …
U to ime – živjeli i podijelite zadovoljstvo sa mnom

Komentar

