Vrganj se sakrio u crnogoricu

Hladni dani, mraz, i iako dosta vlage na tlu, u bjelogoričnim šumama je prehladno za gljive. Zato je crnogorica postala “in” . Zavirite ispod najbliže smreke (Picea abies ili excelsa) i ugodno ćete se iznenaditi.

Lactarius deterrimus - Smrekova rujnica

više o Smrekovoj rujnici …

2 Responses to Vrganj se sakrio u crnogoricu

  1. vslokar kaže:

    Moram primijetiti da je fotografija ove lijepe i prozracne rujnice izvanredna.Bravo, svaka cast!!

  2. prozorudom kaže:

    čitam ja i čitam ovaj blog, i konačno sam se uspjela “uvaliti” gljivarima da me povedu.
    neizmjerno sam uživala, a iako me malo (priznam) bilo strah, još sam tu!
    eh da mi je vrganje negdje naći…

    http://prozorudom.wordpress.com/2010/10/24/u-setnji-s-gljivarima/

Komentar

