Krasnice (Russula) – rod bez teških otrovnica

Rod Russula (Krasnica) rod je bez smrtnih otrovnica. Time je lakše napraviti nužni korak pri determinaciji – gricnuti mali komadić listića, i osjetiti okus, te ispljunuti kušano.
Ukoliko je okus blag, slatkast – našli ste jednu od jestivih vrsta, u protivnom, neko vrijeme nosit ćete na jeziku gorčinu ili ljutinu nejestive (lakše otrovne) Krasnice.

Russula (jestiva) slatkastog okusa

Krasnica (Russula) žutkastih listića

4 Responses to Krasnice (Russula) – rod bez teških otrovnica

  1. bubixl kaže:

    kao što kažu ne jedi ako nisi 100% siguran , a ja sam 99% siguran u te krasnice a nemam koga pitati za taj 1 %. Naime, kažu kušaj listić pa ako je sladak jestiva je – sve koje sam do sada kušao meni su nekako bez okusa – jeste da malo vuku na slatkasto ali mi je to prije bljutavo.Pa sad me zanima koliko je to “slatko” kod jestivih a koliko je to “ljuto” kod ovih drugih pa da konačno prebijem tih 1% preko koljena i neka russula završi u tavici.

  2. Pingback: Gljive krasnice / russula | BiH Ski

  3. Kad je ljuto, toliko je odvratno ljuto da će te jezik peći bar sat vremena.

Komentar

