Priča o malim “kuglicama” (1) – panjevčica?

panjevčica?

Stari bukov panj iznenadio me u studenom 2009. godine.
Iz njega su izrasle čak četiri različite gljive !

No najviše me se dojmila grupica “kuglica”.

Maknuo sam komadić bukvine kore koja je pritiskala najveću “kuglicu” i sa nestpljenjem dočekao da dođem  za koji dan. Nakon četiri dana, već po mraku, otišao  sam potražiti “kuglice” na poznatom mjestu (ako su još tu?).

Bile su tu, a najveća “kuglica” počela se formirati u gljivu:

Baršunasta panjevčica? Flammulina Velutipes

baršunastu panjevčicu –
Flammulina velutipes ?

Da bi bili 100% sigurni, pričekat ćemo.

Nadam se da će me dočekati za koji dan … http://hr.wikipedia.org/

  • Za one koji bi konzumirali navedenu ljepoticu, razlog za čekanje je  svakako točna determinacija gljive i točno pronalaženje razlike u odnosu na slične (smrtno) otrovne vrste:

SMRTNO OTROVNA Rebrasta patuljica ili Mala smrt - Galerina Marginata

Komentar

